• Посилання скопійовано

Декларацію про відходи можна буде подавати в електронному вигляді

Мінприроди визначило механізм функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами

Міністерство екології та природних ресурсів України наказом від 18.05.2016 р. №186 затвердило Порядок функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами.

Згідно з наказом, відтепер суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зможуть подавати декларацію про відходи в електронному вигляді. Це, на думку Мінприроди, дозволить заощадити час та кошти, знівелює корупційні ризики, автоматизує та спростить процедуру реєстрації декларації.

Окрім того, система забезпечуватиме:

 - доступ суб'єктів звернення до інформації про порядок здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами в електронній формі через веб-сайт Системи;

- доступ до електронних форм декларацій та їх подання через веб-сайт Системи;

 - реєстрацію, опрацювання та розгляд електронних декларацій відповідальними особами;

 - надання інформації про стан та результати розгляду електронних декларацій суб'єктам звернення;

- захист інформації, що обробляється у Системі, відповідно до вимог чинного законодавства;

 - підтвердження цілісності електронних декларацій та ідентифікації суб'єкта звернення;

 - накладання ЕЦП на заповнені електронні форми;

 - надсилання електронних декларацій до дозвільного органу із фіксацією часу відправлення та отримання, цілісності та автентичності документів, зазначенням суб'єкта звернення та можливістю надання відомостей, що дозволяють фіксувати етапи опрацювання та розгляду електронних декларацій;

 - перевірку цілісності електронних декларацій;

 - ідентифікацію суб'єкта звернення з використанням ЕЦП;

 - авторизацію відповідальної особи в Системі;

 - реєстрацію та прийняття до роботи електронних декларацій;

 - автоматичне формування повідомлення про стан розгляду електронної декларації з метою інформування суб'єктів звернення;

 - автоматичний контроль за дотриманням строків здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами в електронній формі;

 - оперативний пошук електронних декларацій за їх реквізитами;

 - зберігання електронних декларацій у Системі;

 - формування інформаційних звітів;

 - управління правами доступу до інформації в Системі.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    Сьогодні 10:06108
  • Як можна записатись до е-черги для відвідування ЦНАПу?
    До електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue
    Сьогодні 07:2659
  • Особливості звільнення працівників під час війни
    Загальні підстави для звільнення, передбачені КЗпП, діятимуть і під час воєнного стану. Але Закон №2136 розширює перелік підстав для звільнення працівника з ініціативи роботодавця у період дії воєнного стану
    21.05.20251 9661
  • Як переглянути в Е-кабінеті інформацію про делегування права підпису?
    Для отримання інформації щодо відповідальних осіб, яким шляхом надсилання повідомлення делеговано право підпису електронних документів, платник податків може подати до ДПС запит за формою F/J 1391501
    21.05.202568
  • Заповнюємо ф. №20-ОПП на офіс: що врахувати?
    Для офісу ідентифікатор обʼєкта оподаткування може бути 37800001, де 378 – код типу обʼєкта оподаткування відповідно до рекомендованого довідника типів обʼєктів оподаткування, 00001 – внутрішній ідентифікатор, прийнятий платником
    20.05.2025136