• Посилання скопійовано

Голова ДФС розповів, як модернізовано "Електронний кабінет платника"

За словами Р. Насірова, сьогодні послугами «Електронного кабінету платника» користуються понад 4 млн українців

Голова ДФС розповів, як модернізовано "Електронний кабінет платника"

Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Про це повідомив Голова державної фіскальної служби України Роман Насіров, презентуючи оновлений сервіс «Електронний кабінет платника» в прес-центі ДФС.

«Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП) розпочав роботу з лютого 2016 року. На даний момент послугами кабінету скористалося 4,2 мільйона осіб. Сервіс надає можливість платнику безкоштовно працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу та мінімізація корупційної складової», - зазначив Роман Насіров.

З українських міст до топ-10 споживачів цього електронного продукту входить Харків, Дніпро, Львів, Одеса, Київ, Полтава, Донецьк, Вінниця, Миколаїв, Черкаси.

Географія користувачів ЕКП охоплює США, Італію, Нідерланди, Німеччину. Загалом, в ЕКП зареєстровано користувачів з-понад 70 країн.

Функціональні частини Електронного кабінету платника: відкрита (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача та приватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису.

Нещодавно запроваджено новий сервіс у тестовому режимі - «Довідка про відсутність заборгованості». Цей сервіс надає можливість:  

  • платникам – подавати заяви та отримувати довідки;
  • органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованостей довідкою; третім особам – переглядати видані платникам довідки.

Також впроваджуються ініціативи, які передбачають:

- подання заяв на видачу ліцензій;

- реєстр заяв на відшкодування ПДВ;

- видачу всіх довідок, витягів в електронному вигляді;

- формування  та направлення електронних звернень громадян;

- запис на особистий прийом;

- створення функціоналу для обміну інформацією з ЦОВВ, правоохоронними органами;

- впровадження митної складової.

За словами Голови ДФС, наступного року очікується, що кількість користувачів сервісу значно збільшиться  – насамперед, це будуть особи, які мають заповнювати електронні декларації, активні платники податків, привітні підприємці, юридичні особи.

«Можливості "Електронного кабінету платника" забезпечують потреби більше 40  мільйонів фізичних осіб від отримання відомостей про доходи і податки, створення і відсилку електронної декларації до листування з ДФС та з’ясування стану розрахунків з бюджетом», – наголосив Голова ДФС. 

Звертаємо увагу, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП). ЕЦП можна отримати у будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно - довідкового департаменту ДФС України.

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025585
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025821
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202559
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563