ДФС в індивідуальній консультації від 21.03.2018 р. №1159/6/99-99-08-02-01-15/ІПК зазачила, що для надання права підпису електронних документів (крім заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, платник має повідомити про них контролюючому органу шляхом направлення Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку №557 (за кодом форми J(F)1391103).
До цього повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому надається право підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору).
На сформоване повідомлення накладаються:
- першими - ЕЦП усіх осіб, включених до повідомлення (за черговістю їх внесення до повідомлення),
- після них - ЕЦП підписувана Заяви про приєднання до Договору (керівника),
- останньою - електронна печатка (за наявності) (п. 12 розділу III Порядку).
Послуги ЕЦП можуть бути отримані у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Автоматизована перевірка електронного документа, також і повідомлення, включає перевірку правового статусу ЕЦП шляхом встановлення чинності посиленого сертифіката ключа підписувача на час підписання електронного документа та відповідності особистого ключа підписувача відкритому ключу, зазначеному у посиленому сертифікаті. При цьому:
- дата та час накладення ЕЦП встановлюються за даними позначки часу, отриманої підписувачем від АЦСК в момент підпису,
- чинність посиленого сертифіката на цей момент встановлюється за даними відповідного онлайн-сервісу АЦСК (OCSP) та/або даними актуальних списків відкликаних сертифікатів (CRL) зазначеного АЦСК.
***
Читайте також:
Електронний цифровий підпис: облік та оподаткування.
Відділення АСЦСК ІДД ДФС додатково працюватимуть 31 березня.