• Посилання скопійовано

Іноземці зможуть провадити бізнес в Україні з-за кордону

Мінцифри презентувало новий сервіс Е-резидентство щодо електронного громадянства країни

Іноземці зможуть провадити бізнес в Україні з-за кордону

Е-резидентство – електронне громадянство країни. І це – один із проєктів Мінцифри, над якими ми продовжуємо системну роботу.

Які можливості надає е-резидентство іноземному бізнесу?

  • віддалено створювати та керувати бізнесом на території України;
  • підписувати документи електронним підписом, що цілком відповідатиме новоствореному законодавству;
  • отримати доступ до банківських послуг, зручних онлайн-платежів та роботи з постачальниками.

Як результат – люди з усього світу зможуть безпроблемно створити бізнес на території України. А це піде на користь нашій економіці.

Найуспішніший приклад країни, де працює система електронного резидентства, – Естонія. Наразі естонською програмою скористалися понад 60 тисяч людей зі 160 країн світу. У 2018 році е-резиденти заплатили в естонський бюджет 8,7 мільйона євро податків. Усього за час роботи система принесла 25 мільйонів євро. І це не єдиний приклад – схожі умови для іноземних громадян та компаній працюють також у Азербайджані.

Ми вже готуємо постанову Кабінету Міністрів про проведення пілотного проєкту, яку плануємо схвалити до нового року.

У постанові ми детально опишемо порядок отримання статусу та регламент роботи державних органів із нерезидентам, а також особливості роботи з банками.

Створили у Мінцифрі сильну фахову команду, яка працює над тим, щоб електронного резидентство стало реальністю, – Михайло Федоров, Олександр Борняков, Ярослав Поляхович та Денис Іванов.

Джерело: Мінцифри

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025588
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025821
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202559
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563