Мінцифри нагадує, що нещодавно у Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який запроваджує режим paperless та дозволяє надавати більшість публічних послуг онлайн. Проєкт закону підписала рекордна кількість депутатів — 117. Вже 2 червня Комітет цифрової трансформації рекомендував Верховній Раді підтримати цей цифровізаційний законопроєкт.
До сьогодні в більшості законів України надання чи отримання публічних послуг передбачало використання лише паперових документів та заяв. Це заважало цифровій трансформації країни. Однак з осені 2021 року державні органи не матимуть права вимагати паперові документи для надання послуг, якщо ця інформація вже є в реєстрі.
Зокрема, на законодавчому рівні вперше закріплюється поняття «автоматичного режиму надання електронної послуги». Завдяки цьому послуги в Україні стануть більш прозорими та без участі чиновника. Також вводяться терміни «електронна публічна послуга», «комплексна електронна публічна послуга», «публічна послуга» тощо, встановлюються особливості їх надання.
Мінцифра спільно з Міністерством юстиції вже реалізує експериментальний проєкт із реєстрації ФОП в автоматичному режимі без участі державного реєстратора. За період із 17 травня 2021 року було успішно зареєстровано 3156 ФОП. Прийняття законопроєкту про paperless дозволить Мінцифрі впроваджувати ще більше електронних послуг в автоматичному режимі. А до кінця 2023 року Мінцифра планує оцифрувати 100% державних послуг.
Джерело: Мінцифри
Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати