• Посилання скопійовано

Як повідомити про отримання нового сертифіката КЕП?

Для надання права підпису е-документів іншим особам, яким делеговано право підпису, автор повідомляє про таких осіб ДПС, на обліку в якому перебуває автор (платник), шляхом надсилання повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП в е-вигляді

Як повідомити про отримання нового сертифіката КЕП?

Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків звертає увагу, що відповідно до абзацу першого п. 42.6 ПКУ електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, законів України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями.

Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абзац десятий п. 42.6 ПКУ).

Згідно з п. 3 розд. ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 №557 зі змінами та доповненнями для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, автор (платник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває автор (платник), шляхом надсилання повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку (за ідентифікатором форми J(F) 1391103).

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення першими накладаються кваліфіковані електронні підписи усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – кваліфікований електронний підпис керівника і останньою – кваліфікована електронна печатка (за наявності) (абзац перший п. 4 розд. ІІІ Порядку).

Платник податків до завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа підписувача (керівника юридичної особи або фізичної особи – підприємця) повідомляє контролюючий орган, на обліку в якому перебуває такий платник, про отримання керівником нового сертифіката кваліфікованого електронного підпису шляхом надсилання Повідомлення.

Слід зазначити, що фізична особа – підприємець у графі «Тип підпису» Повідомлення зазначає «Директор».

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється, зокрема, у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків (абзац п’ятий п. 42.6 ПКУ).

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    Сьогодні 17:5016
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202556
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202556
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202561
  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів: які наслідки для бізнесу?
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    30.05.2025502