• Посилання скопійовано

Мінфін роз’яснив, куди включати витрати, пов’язані з купівлею-продажем інвалюти

Лист Мінфіну від 01.03.2012 р. №31-08410-07-27/5199 «Щодо витрат на купівлю-продаж іноземної валюти»

Мінфін відповів на запит щодо витрат на купівлю-продаж інвалюти.

Згідно з П(С)БО 15 «Дохід» та П(С)БО 16 «Витрати» (накази Мінфіну від 29.11.99 р. №290 і від 31.12.99 р. №318 відповідно) доходами чи витратами від купівлі-продажу інвалюти визнається різниця між ціною купівлі-продажу іноземної валюти та її балансовою вартістю, відповідно до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій (наказ Мінфіну від 30.11.99 р. №291), додатна різниця відображається за кредитом субрахунка 711 «Дохід від купівлі-продажу іноземної валюти», а від’ємна різниця — за дебетом субрахунка 942 «Витрати на купівлю-продаж іноземної валюти».

Відповідно до П(С)БО 16 «Витрати» до адміністративних витрат відносяться загальногосподарські витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством, зокрема плата за розрахунково-касове обслуговування та інші послуги банків, а також витрати, пов’язані з купівлею-продажем валюти.

Отже, витрати, пов’язані з купівлею-продажем інвалюти, відповідно до П(С)БО 3 «Звіт про фінансові результати» (наказ Мінфіну від 31.03.99 р. №87), включають до статті «Інші операційні витрати» (ряд. 090) Звіту про фінансові результати (форма №2).

Автор: Хоміцка Маріанна

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Облік окремих операцій»

  • Ремонти, покращення та повернення об'єкта фінлізингу
    Минулого разу ми розглянули питання бухгалтерського та податкового обліку отримання/передачі об’єкта фінлізингу орендарем/орендодавцем. А тепер поговоримо про облік ремонтів, покращень об’єкта фінлізингу та його повернення
    14.11.202432
  • Фінансовий лізинг: що це таке і як його обліковувати
    Якщо дуже спрощено, то фінансовий лізинг – це довгострокова оренда основного засобу, переважно з правом викупу. Як обліковують та оподатковують операції з передачі та отримання майна у фінлизінг та що взагалі є фінансовим лізингом, розглянемо в статті
    12.11.2024123
  • Інвентаризація резервів і забезпечень: пам’ятка бухгалтеру
    У цій статті розглянемо основні особливості інвентаризації резерву сумнівних боргів і забезпечень перед складанням річної фінансової звітності
    06.11.2024195
  • Інвентаризація каси: пам’ятка бухгалтеру
    У цій статті розглянемо особливості інвентаризації каси підприємства, яка проводиться перед складанням річної фінзвітності. Підкреслимо, що у 2024 році інвентаризацію каси потрібно провести в період з листопада по грудень 2024 р.
    25.10.2024166
  • Дизельгенератор для ОСББ: придбати можна, а які платити податки?
    ОСББ вирішило придбати дизельгенератор вартістю 4,5 млн грн. Чи зможе ОСББ й надалі залишатися неприбутковою організацією? Які ще при цьому виникнуть зобов’язання — з ПДВ, екологічного податку, акцизу тощо?
    22.10.2024140