Державна регуляторна служба України підтримує законопроєкти, спрямовані на покращення та оптимізацію умов ведення бізнесу.
«У випадку, коли певні положення проєктів актів створюють перешкоди для діяльності підприємців, Служба має чітку позицію: зарегульованість має бути усунена», – зазначив Голова ДРС Олексій Кучер.
Тож на Комітеті Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури фахівці ДРС висловили застереження щодо норм законопроєкту про внесення змін до ЗУ про автомобільний транспорт.
«Цей проєкт важливий та актуальний, проте зауважу, що у ньому містяться норми, які призведуть до зарегульованості та бюрократизації у сфері вантажних перевезень, у зв’язку з чим його необхідно доопрацювати», – Олексій Кучер.
Позицію Служби вже спрямовано до Комітету ВРУ, та вкотре наголошуємо на важливості цифровізації бізнес-процесів, за умови скасування зайвих бюрократичних процедур.
Від редакції: Підкреслимо, що використання е-ТТН мало стати обов’язковим для всіх вантажних перевезень автомобільним транспортом з 1 серпня 2023 року. Але щоби дати бізнесу більше часу на адаптацію, Мінінфраструктури вирішило продовжити тестування. Тож цього року використання е-ТТН буде на добровільних засадах.
Інформація щодо обов’язкового запровадження е-ТТН буде відома після узгодження термінів прийняття проєкту змін №6534 до Закону «Про автомобільний транспорт».