• Посилання скопійовано

Порядок ведення Реєстру ТТН на переміщення алкоголя зазнав змін

Кабмін вніс зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв

Порядок ведення Реєстру ТТН на переміщення алкоголя зазнав змін

Кабмін постановою від 28 жовтня 2015 року №864 вніс зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, зокрема:

1) уточнено, що адміністратором та держателем Реєстру є Державна фіскальна служба, яка здійснює заходи із створення Реєстру шляхом адаптації його до автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної звітності", обміну інформацією з інформаційними системами правоохоронних органів відповідно до укладених договорів про інформаційне співробітництво за рахунок асигнувань, передбачених на утримання Реєстру;".

2) в новій редакції викладено терміни "програмний продукт", "реєстраційний номер", 

3) наголошено, що товарно-транспортна накладна повинна бути сформована належним чином з дотриманням вимог законодавства (в попередній редакції ще уточнювалось, що вона повинна мати обов’язкові реквізити електронного документа, зокрема електронний підпис);

4) Зазначено, що суб'єкт господарювання формує товарно-транспортні накладні у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому в установленому законодавством порядку.

Після складення товарно-транспортних накладних на них накладаються електронні цифрові підписи в такому порядку:

 - перший - електронний цифровий підпис бухгалтера або особи, відповідальної за облік відвантажених матеріальних цінностей,

 - другий - електронний цифровий підпис керівника або особи, на яку покладено відповідні обов'язки,

 - третій - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки (за наявності).

Для надання права підпису товарно-транспортних накладних зазначеним особам суб'єкт господарювання подає контролюючому органу за місцем реєстрації посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису таких осіб.

Підтвердженням факту реєстрації товарно-транспортних накладних у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі.

5) Виключено норму, згідно з якою адміністратор Реєстру повинен був забезпечувати надання доступу суб’єктам господарювання виключно до інформації, внесеної ними до Реєстру.

Постанова набере чинності через рік з дня її опублікування.

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Первинні документи, типові форми»