• Посилання скопійовано

Звіт ЄСВ надісланий поштою не вважається поданим

Особливості подання звітності з ЄСВ до органів доходів і зборів – на паперових, електронних носіях – роз’яснює податкова

Звіт ЄСВ надісланий поштою не вважається поданим

Головне управління Міндоходів у м. Києві повідомляє, що (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.09.2013 за №1628/24160) затверджено Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. 

Звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік в органах доходів і зборів в один із таких способів:

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;

- на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п'яти.

Звіт, надісланий поштою, не вважається поданим.

Електронна форма звіту до органів доходів і зборів формується страхувальником з використанням спеціалізованого програмного забезпечення, актуальні версії якого безкоштовно надаються в органі доходів і зборів за місцем взяття на облік та розміщені на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України.

Звіт на паперовому носії заповнюється українською мовою в друкованому вигляді або кульковою ручкою із синім або чорним чорнилом друкованими літерами без помарок та виправлень. У разі незаповнення того чи іншого рядка звіту через відсутність операції цей рядок прокреслюється.

Звіти про суми нарахованого єдиного внеску необхідно надавати до Центрів обслуговування платників податків ДПІ у районах ГУ Міндоходів у м. Києві за місцем взяття на облік як платників єдиного внеску. 

ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує про можливість подання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Для подання податкової звітності в електронному вигляді безкоштовні посилені сертифікати відкритих ключів можна отримати у столичних відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів, які діють у кожному Центрі обслуговування платників податків м. Києва.

Столичні відділення АЦСК надають як юридичним, так і фізичним особам наступні послуги електронного цифрового підпису:

- реєстрація заявників; 

- надання у користування надійних засобів електронного цифрового підпису; 

- допомога при генерації відкритих та особистих ключів; 

- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника;

- надання послуг фіксування часу;

- консультативні послуги за зверненнями підписувачів тощо.

Отримати додаткову інформацію щодо отримання послуги електронного цифрового підпису та завантажити програмне забезпечення Ви можете на на субсайті ГУ Міндоходів у м. Києві (www.kyiv.minrd.gov.ua) в рубриці "Акредитований центр сертифікації ключів".

Звітність в електронному вигляді платникам необхідно надсилати на єдину адресу Інформаційного порталу Міністерства доходів і зборів України zvit@sta.gov.ua

З вирішення усіх питань щодо нарахування та сплати єдиного соціального внеску, платникам слід звертатися до Центрів обслуговування платників податків ДПІ у районах ГУ Міндоходів у м. Києві за місцем реєстрації.

 

Джерело: ГУ ДФС у м. Києві

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

  • Скільки транзитних декларацій оформлено у І кварталі 2025 року?
    У І кварталі 2025 року ДМС оформила 25,8 тис. транзитних декларацій, що на понад 2 тис. більше, ніж у попередньому кварталі. Це найбільша кількість декларацій за квартал з початку приєднання України до Конвенції про процедуру спільного транзиту
    18.04.202512
  • Продаж авто: як відзвітувати та сплатити податки?
    Якщо фізособа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено ПДФО або ВЗ, то вона зобов’язана до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і визначити відповідні ПЗ та до 1 серпня сплатити такі ПЗ
    18.04.202522
  • Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
    В особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок на підставі даних паперового листка непрацездатності. Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”
    18.04.2025556
  • Як заповнити таблицю 1.1 додатка 2 до декларації з ПДВ?
    У таблиці 1.1 додатка 2 розшифровується вся сума ПДВ до бюджетного відшкодування, яка виникла за рахунок коригування ПЗ за операцією з експорту РЕЗ, та заповнюється у разі декларування такої суми до бюджетного відшкодування у графі 9 таблиці 1 додатка 2
    18.04.202591
  • Скільки декларацій про майновий стан вже подано за 2024 рік?
    Наразі сума задекларованих доходів становить 88,2 млрд грн. Це на 32,7 млрд грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. На 14 квітня вже подано понад 104 тис. декларацій про майновий стан. Це – 101% від показника минулорічної кампанії
    17.04.202527