• Посилання скопійовано

Мін'юст розвіяв три міфи щодо оновлення інформації про бенефіціарів

Мін'юст надав нове роз'яснення щодо оновлення інформації про бенефіціарів. Зокрема, до дня набрання чинності форми та змісту структури власності юрособи подання держреєстратору документів для встановлення відомостей про КБВ, у тому числі і нотаріально засвідчених копій їх паспортів, не вимагається

Мін'юст розвіяв три міфи щодо оновлення інформації про бенефіціарів

Міністерство юстиції України нагадує, що 28 квітня 2020 року набрав чинності Закон України від 06.12.2019 р. №361-IX, який передбачає зокрема нові правила надання державному реєстратору інформації про кінцевих бенефіціарних власників (КБВ) юридичних осіб.

У зв'язку з цим в мережі циркулює низка міфів, які потребують спростування.

 

Міф №1: Необхідно терміново бігти до державного реєстратора для оновлення інформації про КБВ, інакше на керівника юридичної особи буде накладено штраф

Реальність: в частині обов'язкового надання інформації про КБВ норми Закону почнуть працювати не 28 квітня 2020, а пізніше – з моменту набрання чинності наказом Мінфіну про затвердження форми та змісту структури власності юридичної особи. Поки що такий наказ не прийнято! Звертаємо увагу, що тримісячний строк для оновлення інформації про КБВ почне спливати лише після набрання чинності таким наказом. До цього моменту державні реєстратори проводять усі реєстраційні дії у звичайному режимі. Отже, поки що не потрібно штурмувати державних реєстраторів з проханнями про оновлення інформації про КБВ на виконання Закону. Мін'юст додатково поінформує про прийняття Мінфіном відповідного наказу та про подальший порядок дій.

 

Міф №2: Необхідно кожного разу при зверненні до державного реєстратора подавати структуру власності юридичної особи, нотаріально засвідчені копії паспортів КБВ тощо.

Реальність: надавати додаткові документи для реєстрації змін до відомостей про юридичну особу (наприклад, структуру власності, нотаріально засвідчену копію паспорта КБВ тощо) вимагається лише у разі зміни інформації про КБВ. В усіх інших випадках процедура реєстрації залишається без змін.

 

Міф №3: з 28 квітня 2020 потрібно подавати безліч нових документів, у тому числі таких, які ще не затверджено. Будуть одні відмови в реєстрації

Реальність: до дня набрання чинності наказом Мінфіну про затвердження форми та змісту структури власності юридичної особи (який, знову ж таки, поки що не підписаний), подання державному реєстратору документів для встановлення відомостей про КБВ, у тому числі і нотаріально засвідчених копій їх паспортів, не вимагається. Як і раніше, поки що достатньо заповнити необхідну інформацію у відповідній заяві.

Джерело: Міністерство юстиції

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

  • Скільки транзитних декларацій оформлено у І кварталі 2025 року?
    У І кварталі 2025 року ДМС оформила 25,8 тис. транзитних декларацій, що на понад 2 тис. більше, ніж у попередньому кварталі. Це найбільша кількість декларацій за квартал з початку приєднання України до Конвенції про процедуру спільного транзиту
    18.04.202512
  • Продаж авто: як відзвітувати та сплатити податки?
    Якщо фізособа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено ПДФО або ВЗ, то вона зобов’язана до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і визначити відповідні ПЗ та до 1 серпня сплатити такі ПЗ
    18.04.202526
  • Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
    В особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок на підставі даних паперового листка непрацездатності. Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”
    18.04.2025582
  • Як заповнити таблицю 1.1 додатка 2 до декларації з ПДВ?
    У таблиці 1.1 додатка 2 розшифровується вся сума ПДВ до бюджетного відшкодування, яка виникла за рахунок коригування ПЗ за операцією з експорту РЕЗ, та заповнюється у разі декларування такої суми до бюджетного відшкодування у графі 9 таблиці 1 додатка 2
    18.04.202594
  • Скільки декларацій про майновий стан вже подано за 2024 рік?
    Наразі сума задекларованих доходів становить 88,2 млрд грн. Це на 32,7 млрд грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. На 14 квітня вже подано понад 104 тис. декларацій про майновий стан. Це – 101% від показника минулорічної кампанії
    17.04.202527