• Посилання скопійовано

Як діяти у разі втрати ідентифікаційного коду?

У разі втрати ідентифікаційного коду фізособі необхідно подати Заяву за ф. №5ДР до ДПС за своєю податковою адресою або до будь-якого контролюючого органу чи ЦНАПу та пред’явити паспорт

Як діяти у разі  втрати ідентифікаційного коду?

ДПС у Житомирській області повідомляє, що порядок присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків регламентується Положенням, затвердженим Наказом Мінфіну від 29.09.2017 №822.

При цьому контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. У разі втрати документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, фізичній особі необхідно подати Заяву за ф. №5ДР до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу чи центру надання адміністративних послуг, пред’явити паспорт, та, за потреби, витяг з реєстру територіальної громади про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) особи. 

Отже, замість втраченого або викраденого документа, після встановлення факту видачі раніше такого документа особі, яка заявила про його втрату або викрадення, контролюючий орган оформляє та видає новий документ. 

Джерело: ДПС у Житомирській області

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»