• Посилання скопійовано

ПриватБанк підключив цифрові чайові до смартфона

Цифрові чайові – це додаткова транзакція при розрахунку на смартфоні у застосунку Термінал. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити «на чай», і гроші зараховуються на картку офіціанта

ПриватБанк підключив цифрові чайові до смартфона

ПриватБанк запустив новий сервіс для українських підприємців, що працюють у сфері громадського харчування. Відтепер приймати безготівкові чайові від клієнтів можна й у застосунку Термінал, що допомагає бізнесу отримувати платежі картками та гаджетами зі звичайного смартфона. 

«Ми продовжуємо додавати нові функції до Терміналу, і тепер користувачам застосунку, крім приймання оплати, фіскалізації платежів, доступний легендарний сервіс цифрових чайових, який до цього працював лише на традиційних торгових терміналах, – говорить керівник напряму торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко. – Цифрові чайові в POS-терміналах ПриватБанку працюють вже багато років, щомісяця українці завдяки цьому зручному сервісу залишають майже 100 тисяч безготівкових подяк офіціантам кавʼярень, кафе та ресторанів».

Цифрові чайові – це додаткова транзакція при розрахунку на смартфоні у застосунку Термінал. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити «на чай», і гроші зараховуються на картку офіціанта.

Підключити сервіс можна в особистому кабінеті застосунку Термінал – «Додаткові сервіси» – ставите  прапорець навпроти послуги «Чайові» – вводите номер картки офіціанта, який отримуватиме чайові. Для зручності кожен офіціант може ввести номер власної картки. Докладніше про підключення можна дізнатися тут.

З початку 2024 року кількість активних мерчантів застосунку Термінал ПриватБанку зросла на 5,6 тисяч, а загалом застосунок встановили більш ніж на 45 тисяч пристроїв. Цього року за допомогою Терміналу українці вже оплатили майже 10 мільйонів покупок на суму понад 3,9 млрд грн.

Нагадаємо, застосунок Термінал ПриватБанку дозволяє приймати безготівкові платежі за допомогою звичайного смартфона, і на сьогодні є найкращим рішенням на ринку, щоб приймати безготівкову оплату в умовах відключення електрики. Наприкінці жовтня минулого року ПриватБанк запустив Термінал для iPhone, завдяки чому Україна стала третьою країною Європи та сьомою у світі, де можна використовувати iPhone як POS-термінал.

Якщо у підприємця є iPhone чи Android смартфон з NFC, його за декілька хвилин можна перетворити на POS-термінал: завантажити застосунок Термінал, зареєструватися та приймати до оплати картки будь-яких банків. До того ж застосунок оснащений функцією фіскалізації готівкових та безготівкових операцій ПРРО «Каса».

Джерело: ПриватБанк

Рубрика: Фінанси і банки/НБУ і банківська система

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «НБУ і банківська система»