ПриватБанк звернувся до клієнтів щодо інформації про транзакції з програми «Національний кешбек»:
"Шановні клієнти, ми поділяємо прикрість у зв'язку з таким перекручуванням умов важливої для Держави ініціативи “Національний кешбек”, що розповсюджуються певними очільниками на фінансовому ринку. Хочемо запевнити, що наш Банк діє виключно в межах, визначених нормативно-правовими актами, та дані, які передаються, використовуються виключно для розрахунку та нарахування кешбеку.
Для ПриватБанку прозорість і чесність у співпраці з клієнтами завжди на першому місці. Банк дбає про безпеку банківської таємниці та персональних даних своїх клієнтів та діє виключно в рамках законодавства. Впевнені, що всі відповідальні гравці фінансового ринку так саме відповідально ставляться до своїх зобов'язань, що визначені відповідними нормативними актами".
ПриватБанк наголошує, що українське законодавство вимагає підписання письмового дозволу на розкриття банківської таємниці від кожного користувача перед відкриттям рахунку “Національний кешбек”.
ПриватБанк, як і всі учасники програми «Національний кешбек», передає виключно інформацію щодо транзакцій витрат або повернень товарів у магазинах, які зареєстровані як продавці українських товарів. Передачу цих даних передбачено Постановою КМУ від 20.08.2024 №952.
Будь-які інші операції чи дані клієнтів не розголошуються.
"Маємо надію, що усі банки-учасники програми «Національний кешбек» також будуть чесними перед своїми клієнтами, надаючи інформацію про умови прозоро і розгорнуто. Банк залишає за собою право звернутися до компетентних органів для захисту своєї ділової репутації", - зазначається у зверненні ПриватБанку.