• Посилання скопійовано

ПриватБанк запустив новий канал комунікацій з клієнтами

Щоб налаштувати RCS від ПриватБанку на смартфоні, що працює на Android 5.0 або вище, треба відкрити Google Повідомлення, у верхньому правому куті вибрати Налаштування > RCS-чати та увімкнути RCS-чати

ПриватБанк запустив новий канал комунікацій з клієнтами

ПриватБанк першим серед українських банків запустив новий канал комунікацій з клієнтами через RCS – сучасну технологію мобільних повідомлень, яка вже доступна в Україні для Android-пристроїв, а невдовзі працюватиме і на пристроях iOS.

Нова технологія комунікацій дає можливість клієнтам банку отримувати персоналізовані сповіщення, швидко взаємодіяти з банком та виконувати операції безпосередньо в повідомленнях – отримувати акційні пропозиції або переходити до послуг ПриватБанку тощо. 

Для отримання RCS-повідомлень від ПриватБанку клієнтам не потрібно встановлювати додаткові застосунки. Щоб налаштувати RCS на смартфоні, що працює на Android 5.0 або вище, треба відкрити Google Повідомлення, у верхньому правому куті вибрати Налаштування > RCS-чати та увімкнути RCS-чати.

RCS (Rich Communication Services) – це інноваційна технологія від Google, яка порівняно зі звичайними SMS дає більше можливостей безпечного інтерактивного спілкування з банком та підтримується найбільшими операторами України: Київстар, lifecell, Vodafone Україна.

Джерело: ПриватБанк

Рубрика: Фінанси і банки/НБУ і банківська система

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «НБУ і банківська система»