
Актуалізувати свої дані у відділеннях або через сайт банку повинні не всі клієнти ПриватБанку. Це необхідно для вузького кола клієнтів, які, наприклад, перевищили ліміти за банківськими операціями.
Про це сказав член правління ПриватБанку з питань комплаєнсу Антон Разумний, повідомляє кореспондент РБК-Україна.
«Ніяких додаткових процедур по отриманню актуалізованих даних клієнтів наразі банк не проводить», – сказав у відповідь на запитання РБК-Україна під час пресконференції про результати роботи банку у 2024 році
Топменеджер банку додав, що всі клієнти мають проводити актуалізацію своїх даних кожні 5 років або у разі, коли ці дані змінилися чи банк сам звернуся до клієнта з таким проханням.
«Якщо не настала дата актуалізації, банк намагається зробити життя клієнтів максимально спокійним і не вимагає додаткових (уточнень від клієнта. – Ред.). Наразі ми активно спілкуємося тільки з тим сегментом клієнтів, які, можливо, досягли лімітів і можуть надати певні пояснення про свої фінансові спроможності, щоб розширити горизонт використання своїх грошей і послуг ПриватБанку», – додав Антон Разумний.
***
Читайте також: Приготуйтеся! З 1 лютого будуть зменшені ліміти на карткові перекази