• Посилання скопійовано

ПриватБанк запровадив новий стандарт комунікації з клієнтами

Від початку червня 2025 року, дзвінки клієнтської підтримки та бізнес комунікації від ПриватБанку для роздрібних клієнтів по всій Україні фахівці банку роблять тільки з короткого сервісного номера контактного центру банку 3700

ПриватБанк запровадив новий стандарт комунікації з клієнтами

ПриватБанк запроваджує новий стандарт комунікації для захисту клієнтів та створення безпечного фінансового середовища. Від початку червня 2025 року, дзвінки клієнтської підтримки та бізнес комунікації від ПриватБанку для роздрібних клієнтів по всій Україні ми робимо з короткого сервісного номера контактного центру банку 3700.

Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, таке нововведення допоможе ефективніше протидіяти шахрайським схемам у сфері фінансових послуг та підвищить довіру клієнтів до комунікації з банком. «Безпека клієнтів – наш пріоритет, стандартизуючи дзвінки з єдиного номеру контактного центру, ми хочемо забезпечити впевненість клієнтів у тому, що вони спілкуються з офіційним представником банку», – зазначив Дмитро Мусієнко.

Сервісні дзвінки від ПриватБанку за номером 3700 отримуватимуть клієнти, які знаходяться на території України та чиї фінансові номери зареєстровані в українських мобільних операторів: Київстар, Vodafone, Lifecell.

Звертаємо увагу, що короткий номер 3700 є основним сервісним телефонним номером ПриватБанку для комунікацій з клієнтами, але за потреби, комунікації можуть здійснюватися і з інших номерів. Для безпеки клієнта, приналежність номера до банку можна перевірити за посиланням (додаток Приват24 – Меню «Комунікації – Дзвінки – Перевірити номер телефону»).

Для корпоративних клієнтів формат бізнес комунікації залишиться незмінним – дзвінки надходитимуть від персональних менеджерів.

Також ПриватБанк вчергове звертає увагу клієнтів, що банк ніколи не дзвонить клієнтам у месенджерах Telegram, Viber та інших. Якщо вам подзвонили у месенджер та представились працівником банку – ймовірно це шахраї.

Джерело: ПриватБанк

Рубрика: Фінанси і банки/НБУ і банківська система

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «НБУ і банківська система»