• Посилання скопійовано

Строки для повернення авансу, якщо відрядження не відбулося

Податківці нагадують, що на повернення коштів (авансу) до каси підприємства у працівника є 3 банківські дні з дня прийняття рішення про відміну поїздки

Строки для повернення авансу, якщо відрядження не відбулося

ДФС у Тернопільській області нагадує, що кошти (аванс) відрядженому працівникові повинні видаватися перед від’їздом у відрядження.

Якщо працівник отримав аванс на відрядження і не виїхав, то він повинен протягом трьох банківських днів з дня прийняття рішення про відміну поїздки повернути до каси підприємства зазначені кошти.

При цьому, у разі неповернення таким працівником протягом трьох банківських днів авансу на відрядження, сума таких коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт, включається до оподатковуваного доходу такого працівника. 

Від редакції: Такий строк повернення коштів встановлено п. 11 розд. ІІ Інструкції №59, норми якої не поширюються на підприємства небюджетної сфери. Тому підприємствам небюджетної сфери порядок та строки повернення коштів виданих на відрядження, яке скасовано, слід включити у розроблене Положення про відрядження. 

Крім того, оскільки кошти було отримано працівником для відрядження,  то такий працівник має подати ще й авансовий звіт.

Усі новини на тему >>>

Зверніть увагу! На порталі "Дебету-Кредиту" також оновлено тематичну сторінку "Відрядження". Актуальні новини, документи, довідники, аналітичні статті та коментарі фахівців "ДК" - усе на одній сторінці.

Джерело: ДФC у Тернопільській області

Рубрика: Праця та соціальний захист/Оплата праці

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Оплата праці»

  • Скорочення штату: як провести правильно?
    Роботодавець повинен обґрунтувати необхідність скорочення штату та звільнення працівників, скласти та затвердити новий штатний розпис, в якому не буде посад, що скорочуються, врахувати переважне право на залишення працівника на роботі
    Сьогодні 14:0562
  • У 2025 році роботодавець зобов'язаний нараховувати зарплату не нижче 8000 грн
    МЗП – це соціальна гарантія для найманого працівника, і виплачувати заробітну плату необхідно не нижче встановленого законодавством рівня. Тож у 2025 році при відпрацюванні повного місяця основному працівнику потрібно нараховувати зарплату не нижче 8000 грн
    Сьогодні 13:4472
  • Чи треба індексувати зарплату у травні 2025 року?
    З січня 2025 р. нарахування індексації зарплати обнулили. Тоді ж виникла дилема – який місяць вважати базовим для нарахування індексації: грудень 2024 р. чи січень 2025 р.? Як бути роботодавцям і чи індексувати зарплату у травні, – дізнайтеся з нашої статті.
    Сьогодні 11:054 263
  • Чи треба індексувати зарплату у квітні 2025 року?
    З січня 2025 року нарахування індексації зарплати знову обнулили. Цей місяць став базовим. Але індекс споживчих цін за січень - лютий становить 102%, тобто менше порогу у 103%. Тому індексації у квітні не буде
    03.04.20257 8454
  • В Уряді відповіли, чи підвищуватимуть мінімальну зарплату в 2025 році
    У 2025 році не передбачено підвищення мінімальної заробітної плати в Україні. Про це сказав прем’єр-міністр Денис Шмигаль. Він додав, що мінімальна зарплата буде залишена на тому ж рівні, на якому є зараз
    29.03.20251 558