
Фахівці ПФУ у Вінницькій області підкреслили, що подати сканкопії трудових книжок на оцифрування може роботодавець за своїх найманих працівників або застрахована особа сама за себе на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Як перевірити статус звернення?
- Роботодавець – у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду в розділі «Відомості про трудові відносини».
- Застрахована особа – в особистому кабінеті на вебпорталі у розділі «Мої звернення».
Можливі статуси звернення:
- «Виконано» – звернення успішно опрацьовано, дані актуалізовано.
- «Скасовано виконання» – виявлено помилки, звернення не опрацьовано (причина зазначається в полі «Повідомлення»).
- Інші статуси – звернення ще в роботі.
Типові причини скасування:
- Порушення вимог до сканкопій документів: не належать заявнику; чорно-білі або не з оригіналу; погана якість (обрізані дати, записи); відсутня титульна сторінка; порушена хронологія.
- Порушення правил оформлення трудової книжки: відсутній підпис власника чи печатка; немає запису про зміну ПІБ.
- Помилки у формі звернення.
Важливо! Результати опрацювання звернень типу «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавець повинен доводити до відома працівників. Адже незараховані періоди впливатимуть на розмір і право на пенсію.
Для виправлення недоліків потрібно створити нове звернення на вебпорталі Пенсійного фонду України та додати виправлені сканкопії документів. За потреби працівник може додатково надати документи: довідки, витяги з наказів, особові рахунки, відомості про зарплату тощо – відповідно до «Порядку підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №637 від 12.08.1993.
***
Читайте також: