• Посилання скопійовано

Як виправити помилку при скануванні трудової книжки працівника?

Роботодавець має: повторно сформувати відомості про трудові відносини працівника; додати правильну сканкопію трудової книжки та подати нові виправлені дані через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі е-послуг ПФУ

Як виправити помилку при скануванні трудової книжки працівника?

Під час процесу оцифрування трудових книжок трапляються прикрі ситуації, пов’язані з людським фактором. Одна з таких – коли підприємство помилково прикріплює сканкопії трудової книжки іншого працівника, наприклад, через однакове прізвище в кількох осіб. Що робити у такому випадку?

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області розповідає, що згідно з п. 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника в електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021 №11-1 (зареєстрованого в Мін’юсті 16.06.2021 за №802/36424), якщо електронний запис про трудову діяльність створено з помилками та вже надіслано до Фонду, потрібно сформувати новий коректний запис.

Іншими словами, страхувальник (тобто роботодавець) має:

  • повторно сформувати відомості про трудові відносини працівника;
  • додати правильну сканкопію трудової книжки, яка дійсно належить цьому працівнику;
  • подати нові виправлені дані через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Це забезпечить достовірність інформації в Реєстрі застрахованих осіб та дозволить уникнути ускладнень у майбутньому – наприклад, при призначенні пенсії або перевірці стажу.

Порада: при оцифруванні паперових трудових книжок важливо уважно перевіряти ПІБ, серію та номер документа перед поданням до Пенсійного фонду. Відповідальність за правильність інформації несе страхувальник.

Нагадуємо! Граничним терміном для сканування паперових трудових книжок є 10 червня 2026 року

Як електронна трудова книжка замінила паперові? Чи обов’язково зараз вести паперову трудову книжку? Як провести сканування паперових трудових книжок та передачу даних до ПФУ? Що робити із паперовою трудовою книжкою після сканування? Про все це читайте у статті:

«Сканування паперових трудових книжок: залишилося вже менше року!».

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»