
ПФУ наголошує, що роботодавець зобов’язаний інформувати про кожний нещасний випадок або професійне захворювання на підприємстві, в установі, організації (ст. 8 Закону України від 23.09.1999 №1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»).
Протягом однієї доби суб’єкт господарювання зобов’язаний письмово або електронною поштою подати повідомлення (за формою додатка 2 до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 №337, далі – Порядок) до:
- територіального органу Державної служби України з питань праці;
- територіального органу Пенсійного фонду України за місцем настання нещасного випадку;
- військової адміністрації (або військово-цивільної адміністрації, місцевої держадміністрації чи органу місцевого самоврядування);
- первинної профспілкової організації, а за її відсутності – уповноваженої найманими працівниками особи з питань охорони праці;
- органу галузевої профспілки вищого рівня, а якщо його немає – до територіального профоб’єднання за місцем настання випадку.
Водночас екстрене повідомлення (за формою додатка 1 до Порядку) з посиланням на нещасний випадок на виробництві протягом однієї доби надсилає заклад охорони здоров’я, до якого потрапив потерпілий.
Повідомлення направляється територіальному органу Державної служби України з питань праці, територіальному органу Пенсійного фонду України за місцем настання нещасного випадку та підприємству, працівником якого є потерпілий.
Контакти територіальних органів Пенсійного фонду України для повідомлення про нещасний випадок на виробництві зазначено тут.