
Граничним терміном для сканування паперових трудових книжок є 10 червня 2026 року
Як електронна трудова книжка замінила паперові? Чи обов’язково зараз вести паперову трудову книжку? Як провести сканування паперових трудових книжок та передачу даних до ПФУ? Що робити із паперовою трудовою книжкою після сканування? Про все це читайте у статті:
Сканування паперових трудових книжок: залишилося вже менше року!
Нагадаємо, що 10 червня 2021 р. набув чинності Закон від 05.02.2021 №1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», яким внесено зміни до КЗпП щодо нових правил обліку трудової діяльності працівника.
Основною метою змін є переведення обліку трудової діяльності працівника з паперової в електронну – у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (ст. 48 КЗпП).
За законом, працівники і роботодавці мають п’ять років для оцифрування трудових книжок. Після перевірки даних із боку Пенсійного фонду України та їхнього внесення до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування буде сформований кінцевий варіант електронної трудової книжки. Ми писали про це тут.
Наразі Держпраці запитали: Що відбувається з паперовою трудовою книжкою після того, як пенсійний фонд переведе дані в електронний варіант?
Відповідь фахівців: Після внесення інформації до електронного реєстру паперова трудова книжка залишається у працівника на зберіганні. Роботодавець може не вести її надалі.