Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці надає відповіді на такі запитання: якщо посаду головного бухгалтера на підприємстві скоротили, чи може директор виконувати обов’язки головного бухгалтера без доплати, якщо у штаті є звичайний бухгалтер? Наразі головний бухгалтер звільнився, а посаду планують скоротити. Як оформити покладання обов’язків головного бухгалтера на директора?
Якщо головний бухгалтер звільнився, а нового не призначили або його посаду скоротили, на цей період, коли немає головного бухгалтера, призначається особа, яка виконуватиме за суміщенням роботу головного бухгалтера, з доплатою. Це може бути директор.
Якщо посада головного бухгалтера буде у штаті, але обов’язки ведення обліку плануєте покласти на директора, зверніть увагу на те, що директор може тимчасово замінювати головного бухгалтера у порядку суміщення посад із відповідною доплатою згідно із законодавством, як визначено у ст. 105 КЗпП та колективним договором.