• Посилання скопійовано

Чи видавати працівникам трудові книжки у разі їх зберігання у роботодавця?

Наразі видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, підстав немає. Водночас і немає підстав відмовити працівникові у видачі трудової книжки на його вимогу

Чи видавати працівникам трудові книжки у разі їх зберігання у роботодавця?

Фахівці відділу з питань праці Північно-Східного міжрегіонального управління Держпраці пояснюють, чи треба видавати працівникам трудові книжки, що зберігаються у роботодавця.

Видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, наразі підстав немає. Водночас відсутні підстави відмовити працівникові у видачі такої трудової книжки на його вимогу.

Таку вимогу бажано оформити у вигляді заяви. Також трудова книжка має бути видана працівникові у разі його звільнення.

Видача всіх наявних трудових книжок працівникам в обов’язковому порядку передбачається після завершення робіт щодо включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників, які мають бути здійснені протягом п’яти років.

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»