9 червня на офіційному веб-сайті ДФСУ оприлюднено:
1) проект наказу Мінфіну «Про затвердження Порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального» (завантажити)
2) проект постанови ПФУ «Про затвердження Порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального» (завантажити).
Основною метою проекту є визначення порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та затвердження форми, у якій така інформація надається.
Зокрема, проектом визначаються:
- питання формування та надання витягу з реєстру страхувальників на запит платників ЄСВ у та/або застрахованих осіб;
- форма запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників (завантажити);
- форми витягів з реєстру страхувальників (завантажити);
- форма довідки про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників (завантажити).
Прийняття цього проекту забезпечить платникові ЄСВ та/або застрахованій особі можливість отримання більш повної інформації з реєстру страхувальників про платника єдиного внеску, ніж оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС, або документального підтвердження даних реєстру страхувальників.
Так, як зазначено у проекті Порядку, за запитом платника ЄСВ та/або застрахованої особи контролюючий орган надаватиме безоплатно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру страхувальників або довідку про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників.
Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників може бути:
- поданий особисто платником ЄСВ та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу ДФСУ (далі – контролюючий орган) за місцем обліку платника ЄСВ або до іншого контролюючого органу;
- надісланий поштою до контролюючого органу за місцем обліку платника ЄСВ або до іншого контролюючого органу;
- поданий в електронній формі засобами електронного зв’язку.
Витяг з реєстру страхувальників формуватиметься за відповідними критеріями пошуку та міститиме відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.
Залежно від категорії платників формуватиметься один з таких витягів:
- витяг з реєстру страхувальників (щодо юрособи або відокремленого підрозділу) за формою №1-ВРС (додаток 2);
- витяг з реєстру страхувальників (щодо фізособи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за формою №2-ВРС (додаток 3);
- витяг з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування) за формою №3-ВРС (додаток 4).
Витяг діє до внесення змін до реєстру страхувальників в частині відомостей, що стосуються страхувальника, щодо якого надано запит.
Зауваження та пропозиції до проекту приймаються протягом тижня з дня оприлюднення проекту на адресу розробника поштову – 04655, Львівська площа, буд. 8, Державна фіскальна служба України, Департамент обслуговування платників та електронну – oblik@sfs.gov.ua