• Посилання скопійовано

Як подати коригуючу заяву-розрахунок до ПФУ?

Іноді, після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона вже набула статусу “Оплачено”, з’являється необхідність відкоригувати внесені дані. ПФУ навів алгоритм дій для подання коригуючої заяви-розрахунку

Як подати коригуючу заяву-розрахунок до ПФУ?

Пенсійний фонд України розповідає, що підставою для фінансування страхувальників на виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності є заява-розрахунок.

Іноді, після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона вже набула статусу «Оплачено», з’являється необхідність відкорегувати внесені дані.

Наприклад, може виникнути потреба додаткового фінансування, дозамовлення коштів (Корегування збільшення) чи, навпаки, повернення вже отриманих сум (Корегування зменшення). Або ж (як правило, для паперових листків непрацездатності) виникає необхідність у виправленні інформації про застраховану особу (Корегування несумових параметрів).

 

Довідково

Корегування несумових параметрів застосовується для виправлення даних у паперових лікарняних, де помилки виникають, наприклад, у реквізитах документів, особистих даних особи, періодах непрацездатності, відмітках тощо.

Для таких випадків на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подання корегуючої заяви-розрахунку.

 

Алгоритм дій для подання корегуючої заяви-розрахунку такий

1. Зайдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

2. На панелі зліва оберіть розділ «Заява-розрахунок».

3. У вікні, що спливе, натисніть «Пошук» та з випадаючого списку скопіюйте номер заяви-розрахунку, яку потрібно відкорегувати.

4. Далі натисніть кнопку «Створити нову» та оберіть опцію «Корегуюча ЗР».

5. У новому вікні введіть попередньо скопійований номер заяви-розрахунку, щодо якої потрібно зробити корегування, та натисніть «Продовжити».

6. При формуванні корегуючої заяви-розрахунку оберіть необхідний тип корегування з переліку: «Корегування зменшення» або «Корегування збільшення», або «Корегування несумових параметрів». Натисніть «Продовжити».

7. Після цього у «Додатку про тимчасову непрацездатність» натисніть піктограму з олівцем.

8. У листку непрацездатності, який з’явиться на екрані, у полі «Сума (в гривнях з копійками) (всього)» введіть новий коректний запис (повну правильну суму, якщо обрано опцію «Корегування збільшення» або сторнуючий (від’ємний) запис зі знаком «-», якщо обрано «Корегування зменшення»). Відповідні чисельні значення внесіть у поле «Сума (в гривнях з копійками) (у т.ч. за рахунок коштів Фонду)».

Якщо обрано опцію «Корегування несумових параметрів», внесіть виправлену інформацію в поле, яке потребує корегування (наприклад, у реквізити лікарняного, дані про стаж, причину непрацездатності, прізвище тощо).

Важливо!

До корегування зменшення має бути прикріплено скановану копію платіжного доручення, згідно з яким проведено повернення коштів.

9. Внесіть дані в поле «Причина розбіжності суми», обравши відповідний запис із випадаючого списку або введіть причину, яка не передбачена в автоматичному режимі, в поле «Причина розбіжності суми – інше». Натисніть «Продовжити».

10. Після внесення корегуючих даних натисніть кнопку «Сформувати заяву–розрахунок».

11. Перевірте сформовану заяву-розрахунок та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».

12. Корегуюча заява-розрахунок набуває статусу «В опрацюванні». Після її приймання Фондом корегуюча заява-розрахунок набуває статусу «Прийнято».

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»

  • ФОП є найманим працівником: що зі сплатою ЄСВ?
    ФОП, який має основне місце роботи, звільняється від сплати за себе ЄСВ за місяці звітного року, за які роботодавцем було сплачено не менше мінімального страхового внеску (у 2025 році – 1760 грн). Повідомляти про це ДПС не потрібно
    17.01.20251 989
  • Як отримати довідку ОК-5 на вебпорталі послуг ПФУ?
    Згенерувати довідку ОК-5 можна після авторизації на вебпорталі ПФУ за допомогою ЕЦП. Для цього треба обрати вкладку “Запит на отримання електронних документів” у розділі “Комунікації з ПФУ” та заповнити форму: з випадаючого переліку обрати тип довідки (ОК-5)
    17.01.20251 1142
  • 20 січня – останній день сплати ЄСВ ФОПами за ІV квартал 2024 року
    20 січня – граничний день для ФОПів зі сплати ЄСВ за ІV квартал. Сума для сплати вже становить 5 280 грн. Але через воєнний стан у 2024 році всі ФОПи мали право не сплачувати ЄСВ, а з 2025 року такої пільги вже немає
    16.01.20256 6178
  • Довідки про страховий стаж за ОК-5 та ОК-7: коли та як формуються?
    Довідка ОК-5 містить дані щодо суми заробітку для пенсії, визначення страхового стажу. Вона формується за будь-який період починаючи з 2000 р. Довідка ОК-7 містить відомості про суми зарплати, з якої сплачується ЄСВ, та страховий стаж за період із 2011 р.
    15.01.20252 775
  • Хто з ФОПів має право не сплачувати ЄСВ у 2025 році?
    За Законом про ЄСВ звільняються від сплати ЄСВ за себе ФОПи незалежно від системи оподаткування, якщо вони отримують пенсію за віком або за вислугу років, або є особами з інвалідністю, або досягли пенсійного віку та отримують пенсію або соцдопомогу
    14.01.20256 370