• Посилання скопійовано

Як у сформованому листку непрацездатності змінити страхувальника?

Після подання відповідних звітів (чи їхнього уточнення) з повідомленням про прийняття на роботу треба надіслати до ПФУ запит про зміну страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності

Як у сформованому листку непрацездатності змінити страхувальника?

Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області розповідає, що відомості про трудові відносини працівника ґрунтуються на інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка надходить із різних джерел, зокрема від Державної податкової служби. Роботодавцям до кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду надсилають сформований листок непрацездатності.

Якщо на дату формування листка непрацездатності роботодавець припустився помилки у звітності, а саме: у повідомленні про прийняття на роботу працівника, у звіті про єдиний соціальний внесок, то листок непрацездатності не потрапляє в електронний кабінет страхувальника.

Після подання відповідних звітів (чи їхнього уточнення) з повідомленням про прийняття на роботу треба надіслати до ПФУ запит про зміну страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.

Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника розробники додали кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту».

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»