• Посилання скопійовано

Інформація з Реєстру застрахованих осіб: як скористатися?

Фахівці ПФУ розповіли, яку саме інформацію можуть самостійно затребувати застраховані особи на вебпорталі ПФУ. Страхувальникам же надається інформація про працівників за період їх перебування у трудових відносинах з ними, а також відомості про страховий стаж

Інформація з Реєстру застрахованих осіб: як скористатися?

«Ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та надання інформації з нього» – такою була тема вебінару, який 9 квітня відбувся у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини. Семінар в онлайн-режимі для 36 слухачів провела головна спеціалістка Відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів Анастасія Водяна. Під час вебінару аудиторії нагадали, що реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – це автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню. Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем даних Реєстру застрахованих осіб.

Окремий акцент під час заходу спікер зробила на тому, яку саме інформацію можуть самостійно затребувати застраховані особи в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України. Авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (bank ID) або Дія.Підпис, можна отримати такі довідки:

  • Довідка про трудовий стаж та страховий стаж.
  • Довідка про доходи пенсіонера для субсидій.
  • Довідка про доходи пенсіонера.
  • Витяг з РЗО.
  • Індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-7 та форма ОК-5).
  • Повідомлення про відкриття персональної електронної облікової картки.
  • Дані про нараховану заробітну плату.
  • Дані про нараховану заробітну плату в межах максимальної величини.
  • Дані про особливі умови праці.
  • Витяг з ЕТК.
  • Витяг з ЕРЛН.
  • Довідка пільговика.
  • Довідка про розмір виплачених пільг/житлової субсидії.

Страхувальникам надається інформація про працівників за період їх перебування у трудових відносинах із страхувальником, а також відомості про страховий стаж, необхідні для призначення соціальних виплат. В електронному кабінеті страхувальника роботодавці можуть отримати такі довідки:

  • Довідка про трудовий стаж та страховий стаж.
  • Індивідуальні відомості про застраховану особу форма ОК-7 (виключно за період перебування у трудових відосинах).
  • Витяг з ЕТК.
  • Витяг з ЕРЛН.

Важливо! Достовірність всіх довідок, сформованих на вебпорталі Пенсійного фонду України, підтверджується QR-кодом. Сформовані онлайн довідки – ідентичні отриманим у Сервісних центрах Пенсійного фонду України та мають однакову юридичну силу. Їх можна роздрукувати і подати в паперовому вигляді.

Вебінар можна переглянути, перейшовши за посиланням.

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»