• Посилання скопійовано

Контролюючі органи порушують мораторій на перевірки підприємців

Багато контролюючих органів здійснюють планові та позапланові перевірки з порушенням вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду у сфері господарської діяльності»

Контролюючі органи порушують мораторій на перевірки підприємців

Фахівцями Управління державного нагляду та контролю Держпідприємництва здійснено моніторинг проведення ЦОВВ перевірок у ІV кварталі 2013 року

Результат перевірки показав, що багато контролюючих органів здійснюють планові та позапланові перевірки з порушенням вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Серед порушень варто зазначити наступні:

- порушення «мораторію» на проведення планових та позапланових перевірок фізичних осіб-підприємців, які не зареєстровані платниками ПДВ, та юридичних осіб, які застосовують спрощену систему оподаткування, що передбачає включення ПДВ до складу єдиного податку;

- здійснення планових перевірок без затверджених уніфікованих форм актів, у яких передбачається перелік питань для здійснення планових перевірок.

Так, у порушення мораторію Держсільгоспінспекцією здійснено 566 перевірок, МВС – 135, Держгірпромнаглядом – 33, Держсанепідслужбою – 15.

Серед органів, які здійснюють перевірки без затверджених уніфікованих форм актів, варто виокремити ДСКН, органом було проведено 143 планові перевірки.

Про всі вищезазначені порушення законодавства Держпідприємництвом проінформовано Кабінет Міністрів України.

З метою уникнення правопорушень та подальшого впорядкування і вдосконалення процедури здійснення державного контролю підприємницької діяльності у 2014 році Держпідприємництвом України розроблено законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення державного нагляду (контролю) та визначення сфер господарської діяльності, що підлягають державному нагляду (контролю)», яким передбачається, серед іншого, впровадження інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю).

Джерело: Державна регуляторна служба України

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 512
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9336
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024165
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460