• Посилання скопійовано

Як працюють ЦОП ДПС м. Києва під час карантину?

За інформацією податківців, візит платників до ЦОП здійснюється виключно за попереднім записом

Як працюють ЦОП ДПС м. Києва під час карантину?

ДПС у м. Києві повідомляє, що отримання адміністративних послуг платниками податків залишається актуальним, проте в умовах протиепідемічних заходів, формат обслуговування у ЦОП тимчасово змінився.

Що треба знати про порядок звернення до столичних Центрів обслуговування платників під час карантинних обмежень:

1. в умовах надзвичайної ситуації послуги надаються в онлайн режимі з урахуванням положень Закону №530 – IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної  хвороби COVID-19»;

2. у разі ГОСТРОЇ НЕОБХІДНОСТІ візит платників до ЦОП здійснюється виключно за попереднім записом. Дату та час візиту необхідно узгоджувати за телефонами ЦОП, що вказані на субсайті Головного управління ДПС у м.Києві, у рубриці «Контакти»;

3. режим роботи ЦОП на період карантинних обмежень:

  • Пн-Пт : з 10 до 16 години;
  • Обідня перерва : з 13.00-13.45 години;
  • Тех. перерва: щогодини 10-15 хвилин.

(інформація вказана у рубриці «Контакти» на субсайті та на вхідних групах ЦОП у районах) ;

4. візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості, за наявності захисної маски та рукавичок;

5. прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється у встановленому порядку через:

  • скриньку, яка розміщена біля входу до ЦОП;
  • режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (до 2 МБ)
  • поштове відправлення на адресу: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
  • офіційну електронну пошту Головного управління ДПС у м.Києві: kyiv.official@tax.gov.ua

6. результат розгляду звернень, які передбачають надання довідки, витягу, реєстраційного посвідчення, тощо, можливо отримати після закінчення карантину, з урахуванням положень Закону №530;

7. враховуючи те, що з 28 березня 2020 року в Україні діють нові правила перетину кордону на час карантину, видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань здійснюється з урахуванням положень Закону №530;

8. видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта здійснюється у разі ГОСТРОЇ НЕОБХІДНОСТІ за попереднім записом;

9. погодження довідок-розрахунків та підписання довідок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску також здійснюється за попереднім записом;

10.  інформація щодо реєстрів діючих ліцензій роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, а також внесення місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання буде оприлюднюватися на веб-порталі ДПС, у зв’язку з чим надання оригіналів документів буде здійснюватися після закінчення карантину.

Окремо зазначимо, що про роботу Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС під час карантинних обмежень можна дізнатися на сайті: http://acskidd.gov.ua.

Джерело: ДПС у м. Києві

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 495
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9016
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024164
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460