• Посилання скопійовано

Уряд затвердив Порядок функціонування Державної системи онлайн-моніторингу азартних ігор

19 грудня на засіданні Уряду прийнято постанову про затвердження Порядку функціонування Державної системи онлайн-моніторингу. Вона дозволить контролювати фінансовий обіг грошей у сфері азартних ігор

Уряд затвердив Порядок функціонування Державної системи онлайн-моніторингу азартних ігор

19 грудня на засіданні Уряду прийнято постанову про затвердження Порядку функціонування Державної системи онлайн-моніторингу. Розповідає Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей.

Порядок визначає правила функціонування та експлуатації, перелік користувачів та обсяг прав доступу для різних користувачів Державної системи, а також порядок її взаємодії з організаторами азартних ігор та КРАІЛ.

Окрім того, документ визначає структуру Державної системи, вимоги для авторизації та до захисту інформації, яка обробляється в ній.

За словами Голови КРАІЛ Івана Рудого, затвердження Порядку — це перший крок до побудови важливого IT-рішення у сфері регулювання гемблінгу.

«Сьогодні на засіданні Уряду було прийнято історичне рішення для сфери. Адже Порядок функціонування Державної системи онлайн-моніторингу — це нормативно-правова основа для створення Державної системи, яка допоможе:

  • контролювати фінансовий обіг грошей у сфері азартних ігор;
  • отримувати або передавати інформацію в режимі реального часу від відповідного грального обладнання;
  • отримувати та зберігати інформацію про прийняті ставки, виплачені виграші, здійснені виплати та інші операції;
  • захищати інформацію від втрати, розкрадання, спотворення, підробки, несанкціонованих дій щодо її знищення, модифікації та копіювання.

Тобто така система дасть змогу зупинити ухилення від сплати податків та забезпечить реалізацію Принципів відповідальної гри», – наголосив Іван Рудий.

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 504
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9206
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024164
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460