• Посилання скопійовано

ПриватБанк запустив бота для користувачів POS-терміналами

За допомогою нового бота в месенджері Telegram «POS-термінали ПриватБанку» клієнти послуги еквайрингу зможуть отримати інформацію за операціями в POS-терміналі, перевірити будь-яку транзакцію та отримати її параметри

ПриватБанк запустив бота для користувачів POS-терміналами

ПриватБанк запустив нового бота в месенджері Telegram «POS-термінали ПриватБанку», за допомогою якого клієнти послуги еквайрингу зможуть отримати інформацію за операціями в POS-терміналі, перевірити будь-яку транзакцію і отримати її параметри. Новий канал комунікацій з торговцями є насамперед еко-ініціативою, що дозволить економити витрати паперу та зупинити знищення лісів.

Як повідомили в банку, також новий сервісний бот дає можливість торговцям отримати допомогу та консультації від банку, повідомити про поломку POS-терміналу і переглянути статус поданої заявки. Щоб підключити бота, потрібно в месенджері Telegram набрати в пошуковому рядку «POS-термінали ПриватБанку».

"Найближчим часом ми запускаємо програму навчання роздрібних торговців навичкам отримання інформації за допомогою телеграм-бота «POS-термінали ПриватБанку» - говорить керівник напрямку по роботі з торговельними підприємствами Євген Васильцов. - Ми сподіваємося, що співробітники ТСП також будуть ставати "цифровими" і сучасними і зможемо спільно зменшувати витрата термопаперу в POS- терміналах."

Для підтримки такої еко-ініціативи ПриватБанк разом з компанією VISA відкрив спеціальну сторінку на корпоративному сайті з лічильником збережених дерев. А найактивніші користувачі телеграмбота «POS-термінали ПриватБанку» отримують заохочувальні призи - екосумки.

У травні 2020 року ПриватБанк почав установку оновленого програмного забезпечення в POS-терміналах, яке дозволяє в разі згоди клієнта відмовитися від друку чека для власника картки. Таким чином, сьогодні друкованими чеками користуються тільки ті клієнти, які купують гарантійний товар - побутову техніку, електроніку, одяг, взуття і т.д.

На сьогодні до такої еко-ініціативи підключено вже 80% мережі еквайрингу ПриватБанку - а це понад 180 тис POS- терміналів. За підрахунками аналітиків банку, завдяки відмові від друку чеків за півроку клієнти банку зберегли вже близько 4 тис дерев.

Джерело: ПриватБанк

Рубрика: Фінанси і банки/НБУ і банківська система

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «НБУ і банківська система»