• Посилання скопійовано

Ціна на полиці магазину не відповідає ціні в чеку: які дії покупця?

Кожна людина хоча б раз у своєму житті потрапляла у ситуацію, коли у магазині брала з вітрини товар за «акційною» ціною, а на касі цей товар пробивали за іншою. Як захистити свої права споживача в такій ситуації?

Ціна на полиці магазину не відповідає ціні в чеку: які дії покупця?

Кожна людина хоча б раз у своєму житті потрапляла у ситуацію, коли у магазині брала з вітрини товар за «акційною» ціною, а на касі цей товар пробивали за іншою. Звісно, «акційні» ціни на товар приваблюють і спонукають до його придбання. Більшість покупців, що потрапляють у такі ситуації, і не намагаються обстоювати свої права споживача. Адже різниця в ціні є невеликою, а часу для вирішення цього питання немає. Або чимало  покупців просто не знають, як діяти далі.

Про те, як діяти покупцеві, коли ціна на полиці магазину не відповідає ціні в чеку, розповіла юристка Балтського бюро правової допомоги Подільського місцевого центру з надання БВПД Ірина Бондар в інтерв’ю ТРК «ZarenTV».

 

Чи повинен продавець під час розміщення товару слідкувати за цінниками?

Людина повинна знати, що обов’язок продавця до моменту придбання товару - надати споживачеві необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про товар, забезпечивши цим здійснення свідомого та компетентного вибору. А ненадання інформації або надання недостовірної інформації - це вже порушення законодавства.

Розмістивши товар на вітрині магазину та вказавши його ціну, продавець здійснює публічну пропозицію про укладення договору купівлі-продажу. Разом з тим продавець бере на себе зобов’язання продати цей товар кожному, хто до нього звертається саме на запропонованих продавцем умовах.

 

Що робити, якщо на касі магазину вам повідомляють про нещодавню зміну ціни та пояснюють, що не встигли вчасно змінити цінник?

Насамперед споживачі повинні знати, що це виключно проблема відповідних працівників магазину і ви маєте повне право вимагати здійснити продаж товару за ціною, зазначеною в ціннику. І товар має бути проданий вам безперешкодно та згідно з ціною на ціннику незалежно від того, яка вартість значиться в комп’ютері (базі) магазину.

А що стосується різниці вартості, то вона може бути відшкодована торговельному підприємству коштом працівника, відповідального за розміщення цінників.

 

Як діяти, якщо відмовляють у продажу товару за ціною, вказаною на ціннику

У випадку, коли людина отримує відмову на її законну вимогу, рекомендуємо:

  • за можливістю зафіксувати такі факти на фото чи відео;
  • невідкладно вимагати книгу відгуків та пропозицій, яка має бути у вільному доступі в куточку покупця, та внести до неї запис (заяву) з викладенням усіх обставин, що відбулися;
  • з’ясувати найменування суб’єкта господарювання, який здійснює торгівлю, та безпосередню адресу цього магазину;
  • подати відповідну скаргу щодо надання працівниками закладу недостовірної інформації про ціну товару та відмову в реалізації ваших прав як споживача на адресу Головного управління Держпродспоживслужби вашої області.

А подальші дії залежатимуть від розгляду поданої вами скарги.

У разі якщо ви потребуєте роз’яснень, можете звернутися на цілодобову гарячу лінію системи безоплатної правової допомоги за номером 0-800-213-103.

Докладніше дивіться у відео:

Джерело: Безоплатна правова допомога

Рубрика: Суспільство і життя/Економіка

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Економіка»