
На нараді 17 березня за участю Міністра охорони здоров’я Віктора Ляшка, представників фармацевтичної галузі та Офісу президента було висунуто пропозицію обмежити маркетингові контракти між виробниками і аптеками виключно безрецептурними препаратами.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegraf.ua.
«МОЗ висловило позицію, що маркетингові платежі мають застосовуватися виключно до безрецептурних препаратів (ОТС), а їх обсяг повинен обмежуватися у прив’язці до продажів кожного конкретного препарату», – зазначає видання.
Більшість учасників наради погодилися із цією пропозицією, оскільки такі заходи мають сприяти стабілізації цін і покращенню доступу пацієнтів до необхідних ліків.
Доступність ліків після зниження цін на 100 найпопулярніших лікарських засобів і низку додаткових препаратів також обговорювалася під час наради, у якій з боку Офісу Президента брала участь Ірина Верещук.
Було зазначено, що ухвалені раніше заходи щодо зменшення вартості ліків виявилися ефективними. Разом з тим виникла нова проблема: доступ до деяких з цих препаратів виявився обмеженим.
На нараді було детально проаналізовано ситуацію і негайно ухвалене рішення про відновлення доступу населення до цих ліків.