ДФС у Луганській області нагадала, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) у сфері торгівлі (в тому числі торгівлі з використанням мережі Інтернет), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, використання автоматів з продажу товарів, надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, перевезення пасажирів та інших послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
У випадках застосування розрахункових книжок, особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, необхідно видавати розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. При цьому, фіскальний касовий чек повинен містити обов’язкові реквізити, визначені законодавством.
Державною фіскальною службою забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt, в рамках якої реалізовано електронний сервіс, який дозволяє покупцеві товарів (послуг) здійснювати пошук чеків, що формуються традиційними РРО, та електронних чеків, що формуються засобами системи E-Receipt. Сервіс знаходиться у відкритій частині «Електронного кабінету» за посиланням: cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check, має найвищий ступінь захисту і працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, без ідентифікації особи.
Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно внести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чеку (для традиційних РРО).
Якщо ви не знайшли свого е-чека в системі або виявили розбіжності в даних чеку, зробіть його фото та надішліть за адресою: infozvit@sts.gov.ua. В свою чергу, ДФС буде визначено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи, або не відповідає встановленій формі, та вжито відповідних заходів.
***
Читайте також: