• Посилання скопійовано

Увага! Мінфін розробив зміни до порядків роботи з РРО

Проектом наказу Мінфіну пропонується внести зміни до чотирьох чинних порядків у сфері застосування РРО, затвердити два нові порядки та дві нові форми

Увага! Мінфін розробив зміни до порядків роботи з РРО

Нагадуємо, що 19 жовтня 2019 року у «Голосі України» №200 були опубліковані закони:

  • №128-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг»;
  • №129-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг».

Обидва закони починають діяти через 6 місяців після опублікування, тобто з 19 квітня 2020 року. Але окремі їх норми наберуть чинності пізніше. Про це все ми писали докладно тут.

За Законом №128 було надано три місяці з дня опублікування  його опублікування для:

  • прийняття нормативно-правових актів, необхідних  для реалізації нових правил роботи з РРО;
  • приведення свої нормативно-правових актів у відповідність із Законом;
  • забезпечення перегляду та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом.

 

16 грудня 2019 року Мінфін оприлюднив проект свого  наказу (завантажити), яким пропонує затвердити:

  1. Порядок реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій;
  2. Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного реєстратора розрахункових операцій в режимі офлайн;
  3. форми повідомлень контролюючого органу про виявлення несправностей ПРРО та проведення розрахункових операцій у період відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу (за наявності).

Крім того, буде внесено зміни до:

  1. Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
  2. Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
  3. Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;
  4. Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій.

ДПСУ буде доручено забезпечити з 1 січня 2020 року можливість тестування платниками податків під час здійснення розрахункових операцій безкоштовного програмного рішення для використання такими платниками програмних РРО відповідно до Указу Президента №761.

Аналітику щодо нових правил застосування РРО читайте тут >>> 

 

Коли наберуть чинності ці зміни?

Сам наказ набере чинності з 1 січня 2020 року (але не раніше дня опублікування). А нові норядки та зміни до чинних порядків запрацюють з  19 квітня 2020 року.

Проте поки що це тільки проект. Зауваження та пропозиції до нього можна надвати протягом місяця на поштову або електронну адресу:

  • Міністерство фінансів України, вул. Грушевського, 12/2, м. Київ-8, 01008,  е-mail: visoven@minfin.gov.ua.
  • Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, буд. 9/11, м. Київ, 01011, е-mail: inform@dkrp.gov.ua.

***

Ще більше новин щодо нових правил з РРО:

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»