Переважна більшість клієнтів центру – фізичні особи. Майже 100 тис. підприємців отримали 131,4 тис. цифрових підписів.
Юридичних осіб у минулому році зареєструвалося 48,8 тис. платників, яким видано 128,7 тис. електронних ключів.
Фахівці Міндоходів відзначають, що цифровий підпис є своєрідним захистом податкової звітності, що надсилається “електронкою”. Однак сфера застосування підпису не обмежується лише звітуванням. Платники податків також можуть укладати з іншими суб’єктами господарювання договори в електронній формі.
Громадянам слід пам’ятати, що термін дії посилених сертифікатів відкритих ключів становить один рік з моменту їх формування.
Детальну інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв АЦСК ІДД ДПС, бланки документів, зразки їх заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДПС.
Спеціальне програмне забезпечення також можна безкоштовно завантажити із зазначеного інформресурсу. Для зручності платників на відеохості «YouTube» розміщено відео-інструкція щодо налаштування програми ”ДПС Захист звітності”.
***
Нагадаємо, що Указом Президента України від №726/2012 від 24.12.2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.