В рамках пілот-проекту фізична особа-підприємець має можливість у відділенні поштового зв’язку (на сьогоднішній день у 70 відділеннях Донецької, Львівської та Київської областей) подати пакет необхідних документів для отримання послуги електронного цифрового підпису, а працівники Укрпошти потурбуються про передачу цих документів до пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД Міндоходів, згенерують електронні ключі та доставлять їх клієнту.
«Головне завдання національного оператора, – як зазначив генеральний директор УДППЗ «Укрпошта» Костянтин Кривенко, – максимально спростити доступ українських громадян до безкоштовної послуги з електронного цифрового підпису, що надає Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів. Проект запроваджено у визначених відділеннях Укрпошти поки що у режимі тестування. У разі його успішної реалізації та визначення перспектив подальшого розвитку, як наприклад, проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», доопрацьовуватиметься модель реалізації проекту з урахуванням побажань клієнтів та проводитиметься його тиражування на всі області України».
Плата за послугу «Замовлення електронного цифрового підпису» у відділеннях Укрпошти стягується відповідно до затверджених національним оператором тарифів.