Представниками Держпідприємництва було запропоновано розглянути можливість запровадження електронного реєстру (обліку) втрати тимчасової працездатності (далі - Реєстр), з метою скасування паперових примірників бланків листка тимчасової непрацездатності. Було запропоновано надати індивідуальні ключі доступу лікарям до Реєстру, завдяки яким вони самостійно вноситимуть дані про тимчасову непрацездатність пацієнта.
Лікар надаватиме пацієнту відомості у звичайній паперовій формі із зазначенням номеру запису у Реєстрі, часу непрацездатності, та ставитиме свої реквізити (підпис лікаря з написаним власноруч прізвищем, іменем, по-батькові, а також печаткою).
Особа надаватиме за місцем роботи такі відомості до відділу кадрів, які самостійно перевірятимуть, шляхом доступу до Реєстру, достовірність наданих відомостей та передаватимуть дані до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Представники Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у ході наради висловили повну підтримку ініціатив Держпідприємництва стосовно запровадження електронного Реєстру та зазначили, що наразі в Україні вже успішно реалізований пілотний проект у чотирьох областях по впровадженню електронного Реєстру.