• Посилання скопійовано

Онлайн-реклама тютюну: які виклики та правила дотримання антитютюнового законодавства?

Фахівці Держпродспоживслужби поділилися практичними напрацюваннями щодо виявлення та фіксації порушень у сфері онлайн-реклами, а також окреслили проблемні аспекти й можливі шляхи взаємодії з іншими державними органами та громадянським суспільством

Онлайн-реклама тютюну: які виклики та правила дотримання антитютюнового законодавства?

Фахівці Держпродспоживслужби взяли участь в обговорені щодо протидії забороненій рекламі тютюнових та нікотиновмісних виробів у цифровому середовищі.

Захід організовано Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) та став майданчиком для:

  • обговорення актуальної ситуації з онлайн-рекламою тютюнових виробів;
  • уніфікації підходів до тлумачення норм антитютюнового законодавства;
  • викриття нових форм прихованої реклами в Інтернеті;
  • обміну практичним досвідом контролю за дотриманням законодавства у цій сфері.

До платформи обговорення долучилися також представники Міністерства охорони здоров’я України, Бюро ВООЗ в Україні, а також низки громадських організацій — «Українська асоціація маркетингу», «Молодь вільна від куріння», «Антикорупційний штаб», «Центр громадянського представництва “Життя”».

Під час дискусії фахівці Держпродспоживслужби поділилися практичними напрацюваннями щодо виявлення та фіксації порушень у сфері онлайн-реклами, а також окреслили проблемні аспекти й можливі шляхи взаємодії з іншими державними органами та громадянським суспільством.

Актуальність теми підтверджують результати опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології у березні 2025 року: 75,1 % молоді віком 18–29 років повідомили, що стикалися з рекламою ТВЕН або пристроїв для електричного нагрівання. Найчастіше така реклама розміщується саме в Інтернеті — 27,1 % випадків.

Дотримання антитютюнового законодавства у цифровому середовищі потребує тісної координації між державними структурами та громадськими ініціативами. Проведення міжсекторальних заходів, подібних до цього семінару, є важливим кроком до ефективного захисту здоров’я населення, насамперед дітей і молоді, від впливу тютюнової індустрії.

Джерело: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»