«Ми дуже раді, що Укрпошта вирішила взяти на себе виконання цієї важливої функції і подала до Мін’юсту пакет документів на акредитацію для отримання права надавати реєстраційні послуги Міністерства юстиції», - зазначив заступник Міністра юстиції Павло Мороз.
За його словами, це ще один крок, який дасть можливість сервісам Мін’юсту стати ще ближчими до громадян.
«Укрпошта має унікальну можливість забезпечити українців якісними і швидкими послугами з реєстрації майна та бізнесу, адже поштові відділення є у кожному куточку країни. З іншого боку – це додаткова стаття доходів для Укрпошти», - наголосив він.
Заступник Міністра юстиції також повідомив: станом на сьогодні до акредитаційної комісії надійшло майже 80 заявок, 35 з яких вже задоволено.
«Суб’єкти акредитації разом із нотаріусами та органами місцевої влади отримують повноваження із проведення реєстраційних дій щодо бізнесу та нерухомості. А громадяни і бізнес отримують можливість прозоро і швидко без хабарів і черг проводити реєстраційні дії», - додав Павло Мороз.
В.о. генерального директора «Укрпошти» Ігор Ткачук зі свого боку зауважив, що ДП «Укрпошта» з радістю і почуттям відповідальності бере на себе реалізацію завдання з надання реєстраційних послуг.
«Я вже підписав та вніс на розгляд Мінінфраструктури зміни до структури підприємства для того, щоб увести реєстраторів як окрему структуру до Укрпошти. Сьогодні ми розпочинаємо підбір відповідних кадрів», - зазначив він.
Він звернув окрему увагу на те, що Укрпошта вже має досвід надання адмінпослуг. Адже на виконання доручення Кабміну саме у поштових відділеннях громадянами було оформлено 850 тис. субсидій.
Ігор Ткачук також повідомив, що вже найближчим часом буде визначено 5 регіонів, які стануть пілотними для запуску проекту з надання реєстраційних послуг населенню.