«Для кожного власника дуже важливо знати, що відбувається з його майном. Багато власників переглядають реєстр щодня, щоб переконатися, що з майном все гаразд. Тому з вересня запускаємо нову послугу смс-інформування про будь-які зміни в реєстрі, які стосуються бізнесу або майна», — зазначила Перший заступник Міністра юстиції.
Вона наголосила: новий сервіс дасть можливість власникам оперативно відреагувати на зміни в реєстрі, які проведені без їхнього відома, одразу звернутися до правоохоронних органів та Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації для відміни неправомірних рішень.
«Цей сервіс є вимогою сьогодення. Він потрібен як бізнесу, так і пересічним громадянам. Нам важливо, щоб кожен громадянин був спокійним за свою власність, адже приватна власність – це одна з основ будь-якої держави», — зауважила Наталія Севостьянова.
За її словами, нині вже розроблено та завершується тестування відповідного програмного забезпечення, аби у вересні сервіс був повністю готовий до запровадження. Заступник Міністра юстиції Павло Мороз у свою чергу зазначив, що запровадження нового сервісу дасть можливість зробити ще більш ефективною роботу Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.
«Під час проведення реформи було створено унікальний орган – Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації. Комісія впродовж 1-2 тижнів при наявності порушень з боку державного реєстратора скасовує реєстраційні дії і поновлює право власності за особою, яка постраждала від рейдерського захоплення. За такий короткий проміжок часу рейдери не можуть завершити процес захоплення», — заявив заступник Міністра юстиції.