Мінфін наказом від 21.08.2019 р. №352 (зареєстрований в Мін'юсті 16.09.2019 р. за №1025/33996) вніс зміни до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів.
Зокрема, з нього виключено Додаток 26 зі зразком платіжного доручення, а також згадку про це доручення у тексті Порядку.
Крім того, у Порядку уточнено, що у платіжному дорученні мають бути заповнені всі реквізити, передбачені його формою.
Реквізит "Призначення платежу" платіжного доручення заповнюється з урахуванням вимог нормативно-правових актів та має містити повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування бюджетних коштів отримувачу:
- код програмної класифікації видатків та кредитування,
- код економічної класифікації видатків,
- економічна сутність платежу,
- номер і дата підтвердних та інших документів, на підставі яких здійснюються перерахування, з урахуванням вимог законодавства України, ПДВ або без ПДВ тощо.
У разі невідповідності дати подання даті платіжного доручення у полі "Одержано банком" платіжного доручення на всіх примірниках обов'язково проставляються дата подання та підпис казначея.
Цей наказ набере чинності з дня опублікування та застосовується з 1 листопада 2019 року.
Нагадаємо, що у зв'язку із запровадженням в Україні міжнародного номера банківського рахунку IBAN Нацбанк планує оновити вимоги до заповнення реквізитів розрахункових документів. Зокрема, з 1 листопада 2019 року у розрахункових документах буде виключено реквізит «Код банку». Це передбачено проектом постанови НБУ «Про затвердження Змін до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», про який ми писали тут.
2 жовтня набрало чинності рішення НБУ, яким продовжено до 12 січня 2020 року перехідний період на IBAN.
Наказ було опубліковано в "Офіційному Віснику" №77 від 08.10.2019 р.