Як повідомляє «Інтерфакс», Тимофій Милованов розповів наступне.
«Нам треба побудувати систему моніторингу, щоб усі відкривали кінцевих власників. Тим державам, які не дозволяють відкрити кінцевих власників, ми не повинні дозволяти (купувати с/г землі - ІФ). Якщо ми не знаємо, хто є кінцевим власником, справжнім, хто купує, неважливо, землю чи завод, то ми не повинні допускати цього (купівлі - ІФ). Нам треба знати кінцевих бенефіціарів, і в разі якщо вони не прозорі – конфіскувати або обмежувати», – сказав він у кулуарах конференції з реформи управління земельними відносинами в Києві в четвер.
За словами Милованова, проблема кінцевих бенефіціарів є в різних сферах, і вона має вирішуватися не законопроектом про обіг земель сільгосппризначення.
«Ця проблема є сьогодні, буде завтра і післязавтра. Суспільство має добитися, щоб кінцеві бенефіціари були відкриті. Законопроект про обіг земель цього не вирішує. Я хочу розв'язати цю проблему по-справжньому», – зазначив він.
Крім того, міністр на своїй сторінці в соцмережі Facebook зазначив, що основні положення законопроекту про обіг сільгоспземель передбачають можливість купівлі земель сільгосппризначення українськими фізичними та юридичними особами, територіальними громадами і державою.
Водночас малим фермерам і фізичним особам, які купують до 500 га земель, надаватиметься фінансова підтримка механізмом компенсації відсотків та за допомогою інших видів фінансової підтримки.
Як повідомлялося з посиланням на заступника міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Тараса Висоцького, законопроект про обіг земель сільгосппризначення, який має бути внесений до ВР до 1 жовтня 2019 року, передбачає обмеження на купівлю у вигляді 15% сільгоспземель області та 0,5% – країни за відсутності таких обмежень для орендарів, а також мінімальну ціну продажу на рівні НГО.
Серед інших умов – першочергове право орендаря на викуп і можливість купівлі нерезидентами (за винятком представників країни-агресора) лише через реєстрацію компанії резидента в Україні.