• Посилання скопійовано

Порядок функціонування Електронного кабінету зазнає змін

Мінфін оприлюднив проект змін до Порядку функціонування Електронного кабінету

Порядок функціонування Електронного кабінету зазнає змін

17 липня 2020 року Мінфін оприлюднив проект свого наказу, яким будуть затверджені зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом МФУ від 14.07.2017 р. №637. Переглянути їх можна тут.

Порядок приводиться у відповідність до Закону України від 16.01.2020 р. № 466-IX. Зокрема, його буде доповнено нормами щодо:

  • листування контролюючих органів через Електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет;
  • подання один раз протягом року заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет

Крім того, Порядок доповнено додатком 3 "Заява про бажання отримувати документ через  Електронний кабінет".

Очікується, що цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»