• Посилання скопійовано

Положення про реєстрацію фізосіб у ДРФО зміниться

ДПСУ оприлюднила проєкт змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків

Положення про реєстрацію фізосіб у ДРФО зміниться

ДПСУ оприлюднила проєкт наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків» (завантажити).

Весь перелік змін дивіться тут>>

Зокрема, уточнено вимоги до документів, які подаються фізособами для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Державного реєстру).

Так, для іноземців та осіб без громадянства, які звернулися зі заявою про визнання їх біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, необхідно  два таких документи:

  • копія паспортного документа іноземця та особи без громадянства, засвідчена територіальним органом ДМС за місцем перебування іноземця чи особи без громадянства в Україні та/або з відміткою про те, що оригінал такого документа отримано на зберігання територіальним органом ДМС;
  • довідка про звернення за захистом в Україні.

Також уточнено, що під час проведення передбачених цим Положенням процедур може застосовуватися відображення в електронній формі інформації, що міститься у:

  • паспорті громадянина України у формі картки (е-паспорт);
  • паспорті громадянина України для виїзду за кордон (е-паспорт для виїзду за кордон); 
  • свідоцтві про народження (е-свідоцтво про народження), та інформації про зареєстроване місце проживання, що є у володінні та розпорядженні Державної міграційної служби;
  • посвідці на постійне проживання (е-посвідка на постійне проживання);
  • посвідці на тимчасове проживання (е-посвідка на тимчасове проживання);
  • довідці, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • витягу з реєстру територіальної громади.

Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє:

  • довідку про внесення інформації до Реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;
  • довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів);
  • витяг з реєстру територіальної громади.

Для підтвердження інформації про місце проживання (перебування), зареєстроване до набрання чинності Законом «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», особа може подавати відомості про місце проживання, що були внесені до:

  • паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки;
  • паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон у формі е-паспорта, або е-паспорта для виїзду за кордон;
  • витягу з реєстру територіальної громади.

У разі необхідності підтвердження відомостей про зареєстроване місце проживання, що внесені до паспорта громадянина України у формі книжечки, перевірка таких відомостей здійснюється у порядку, визначеному абзацом другим пункту 3 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні».

Громадяни України для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або отримання відомостей з Державного реєстру подають документи до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу. 

Крім того, у новій редакції викладено додатки до Положення:

  • 2 "Облікова картка фізичної особи - платника податків" (завантажити);
  • 3 "Картка платника податків" (завантажити);
  • 8 "Повідомлення фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків" (завантажити);
  • 12 "Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків" (завантажити);
  • 13 "Заява про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та/або номером паспорта" (завантажити);
  • 14 "Заява щодо отримання відомостей  з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків  про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору" (завантажити); 
  • 15 "Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого  податку на доходи фізичних осіб та військового збору" (завантажити);
  • 16 "Журнал надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору" (завантажити).

У разі затвердження цей наказ набере чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування.

***

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»