
ДПС у Житомирській області повідомляє, що пояснення до таблиці даних платника ПДВ є важливим інструментом для підтвердження реального характеру господарської діяльності та уникнення блокування податкових накладних. Саме тому варто відповідально підходити до його підготовки.
Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок зупинення) платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою (J/F1312303).
Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку (п. 14 Порядку зупинення). У поясненні обов’язково зазначається:
- назва платника та короткі реєстраційні відомості;
- основний вид економічної діяльності (відповідно до КВЕД);
- опис специфіки діяльності (що саме виробляє/постачає/виконує підприємство);
- пояснення щодо реальності здійснення господарських операцій, наведених у таблиці;
- обґрунтування потреби у використанні вказаних кодів товарів/послуг;
- інформація про персонал (постійні чи сезонні працівники);
- наявні дозвільні документи – ліцензії, сертифікати, дозволи (якщо вимагаються законом);
- основні засоби, матеріальні ресурси, транспорт, обладнання, земельні ділянки – із зазначенням, чи вони перебувають у власності або оренді, та чи внесені до форми №20-ОПП.
Пояснення подається як окремий файл у довільній формі, який прикріплюється до таблиці даних.
***
Всі новини на тему подання таблиці даних дивіться тут.