Податкова накладна є розрахунковим документом, який посвідчує наявність здійснення операції для трьох сторін:
платника, який продав товар;
платника, який придбав товар;
бюджету, до якого надходить сума податку від продавця та з якого відшкодовується покупцеві сплачена ним сума податку.
Відповідно, вимоги до оформлення податкової накладної мають бути не менш серйозні, ніж вимоги до оформлення банківських документів. Так, платіжне доручення на перерахування коштів не може підписати особа інша, ніж особа, зразки підпису якої є в банку. Аналогічний порядок застосовується і до податкової накладної.
Тому якщо платник податку надає повноваження певній посадовій особі виписувати податкову накладну та затверджувати її своїм підписом, то до таких повноважень має належати і право реєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Хто ПН виписує, той її і реєструє
Якщо податкову накладну підписала одна особа, а в Єдиному реєстрі податкових накладних зареєстровано іншу, то у разі наявності відповідних повноважень чи обов’язково, щоб одна й та сама особа виписувала і реєструвала податкову накладну (особливо це стосується торговельної мережі)?
Джерело: Вісник. Офіційно про податки
Рубрика: Оподаткування/ПДВ
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати