ДФС у Київській області інформує, що відповідно до п. 12 Порядку №117, у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК. Така квитанція є підтвердженням зупинення реєстрації ПН/РК.
Згідно з п. 13 Порядку №117 у квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються, зокрема, пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення прореєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
П. 16 Порядку №117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку №117, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України від 22.05.2003 р. №852-IV, від 22.05.2003 р. №851-IV та Порядку №557.
Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено.
Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок у Повідомленні, але при отриманні платником квитанції про неприйняття документу, такий платник має право надіслати Повідомлення з правильними даними.
***
Читайте також:
- Чи можна подавати повідомлення та копії документів для розблокування ПН окремо?
- За яких умов для розблокування декількох ПН та РК можна подати один пакет документів? – нагадування від ДФС у м. Києві
- Що робити при блокуванні реєстрації ПН та РК – нагадування від ДФС
- Заблокували помилково складену ПН: чи подавати документи для її розблокування?
- Система блокування податкових накладних працює без нарікань від бізнесу: вважає ДФС
- Критерії ризиковості для блокування ПН/РК будуть затверджені наказом Мінфіну