Головна Усі новини Оподаткування ПДВ

Не отримали від ДФС квитанції щодо реєстрації ПН: який алгоритм дій?

Якщо після надсилання ПН через дві години не надійшла квитанція, в Е-кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор по телефону підтвердив відсутність, то потрібно надіслати таку ПН повторно на реєстрацію

ДФС у підкатегорії 101.17 "ЗІР" нагадує, що враховуючи усі складові реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, пропонуємо:

  1. Через Електронний кабінет, шляхом перегляду в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених платником податку чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування.
  2. Звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації.
  3. Якщо після надсилання податкової накладної чи розрахунку коригування через дві години не надійшла квитанція, в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор по телефону підтвердив відсутність надходження документа, то потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію. 
Джерело
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс
Рубрика:
Оподаткування / ПДВ
Теги:
ПДВ , Податкова консультація , Податкова накладна , Реєстрація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Коментарі: 3

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?